مقالات سئو

ساخت وبلاگ


نرخ تبدیل یا این که Conversion Rate چه می باشد؟
هر چه نرخ تبدیل رویش بهتری داشته باشد مخاطبان مارک شما  سئو سایت  و بازدید کنندگان سایت شما بیشتر تولید ها و سرویس ها شما‌را خریداری میکنند و درنتیجه می‌توانید شاهد جذب مشتریان بیشتر و درنهایت ارتقاء فروش باشید.

 

رپورتاژ اطلاع رسانی یک شیوه با ارزش بازاریابی برای ارتقاء نرخ تبدیل
رپورتاژ اطلاع رسانی اسم یک شیوه تازه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین میباشد که به صورت محتوای خبری نوشته می شود.


مالک امتیاز رپورتاژ اطلاع رسانی کمپانی تبلیغ دهنده میباشد و در وب سایت های خبری بیان می‌گردد که آن محتوا پست حامی مالی گردیده و رپورتاژ میباشد و هزینه‌ای برای آن پرداخت شده‌است.

در محتوای یک رپورتاژ اطلاع رسانی باکیفیت نباید تبلیغاتی بودن آن به وضوح مشخص و معلوم باشد ، البته نباید این حقیقت را نیز مخفی نماید. درواقع رپورتاژ می بایست محتوای کیفیت بالا به عبارتی پست بلاگ را داشته باشد، البته در کنار آن به محصولی که تبلیغ می‌نماید دقت ویژه ای داشته باشد.

برای مثال، فرض نمایید اینجانب در مجموعه بازاریابی شرکتی فعالیت میکنم که سرویس ها رسانه‌های اجتماعی را ارائه می دهد، و در این مجموعه مسئولیت تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی را به عهده دارم. ممکن میباشد لیستی از برگزیدگان ابزارهای رسانه‌های اجتماعی را معرفی کنم و قابل انعطاف افزارهای کمپانی خودم را نیز در لیست بگنجانم.

این طریق باعث به ارتقای سرویس ها کمپانی اینجانب می گردد، ولی همینطور داده ها ارزشمندی را درخصوص ابزارهای دیگر در مشت خواننده گان قرار میدهد. از رپورتاژ اطلاع رسانی می شود به تیتر یک نحوه باارزش بازاریابی برای چشم شدن و ارتقا نرخ تبدیل بهره مند شد، بدین ترتیب در مرحله بعدی آن را بیشتر محاسبه می کنیم.


 

مزایای بازاریابی با رپورتاژ اطلاع رسانی
رپورتاژ اطلاع رسانی روشی میباشد که اکثر زمان ها برای بیشتر چشم شدن مارک، ارتقاء نرخ تبدیل و (ساخت‌و‌ساز مشتری راغب) به کار گیری می گردد.
 

۱. چطور می‌توانید از روش رپورتاژ نرخ تبدیل را بهبود ببخشید؟
اولیه، درصورتی که ایده‌هایی برای وب لاگ دارید که مرتبط با صنعت خودتان میباشد، بایستی نشریه هایی را که به رپورتاژ اطلاع رسانی صنعت شما عشق و علاقه مند میباشد در لحاظ بگیرید. مثلا، در صورتی‌که شما در تجارت فناوری الکترونیک می‌باشید، اینترنت سایتی مانند برترینها ممکن میباشد آیتم قابل قبولی نباشد . در قبال، اینترنت سایتی مانند زومیت یا این که دیجیاتو را در لحاظ بگیرید که در همگی موضوع های حرفه آوری و تجارت تخصص ویژه‌ای دارا‌هستند.

رپورتاژ اطلاع رسانی (Advertorial) شما به مخاطبانی نشان داده می‌گردد که عشق و علاقه متعددی به صنعت شما دارا‌هستند، براین اساس بیشتر می‌توانید در معرض روءیت کرد مخاطبان صحیح خویش قرار بگیرید.

 

۲. رپورتاژ اطلاع رسانی منجر درایت از مارک میشود
در مرحله بعدی، فرض نمائید میخواهید با به کار گیری از تبلیغات دانایی از مارک خویش را ارتقا دهید، ولی در پی تبلیغات رسانه های اجتماعی یا این که تبلیغات تلویزیونی نیستید. در‌این‌حالت‌، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی احتمالا مورد خیر برای شما به حساب میآید. پست های تارنما، برخلاف تبلیغات دیگر، اکثر وقت ها سوای هزینه ماهیانه یا این که کلیکی اکران داده میشوند و تا مدتها بعداز تکثیر در دست مخاطبین عشق و علاقه مند قرار می گیرند.

برای مثال، فرض نمائید که فردا هزینه رپورتاژ اطلاع رسانی را پرداخت می‌کنید. مورد نیاز وجود ندارد دائما برای چشم شدن رپورتاژ، مخارج اضافه پرداخت فرمائید (مانند بقیه تبلیغات) چون با رپورتاژ میتوانید به صورت مداوم ترافیک ارگانیک کسب فرمایید.

 

۳. با خرید رپورتاژ اطلاع رسانی مشتریان فعلی خویش را مجدد نشانه گیری نمایید
درصورتی که به بازاریابی با رپورتاژ فکر میکنید، این را در حیث بگیرید که چطور می‌اقتدار هنگام ساخت و ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی به مشتریان فعلی خویش قیمت مضاعف دهید؟

شاید رپورتاژ شما رای زنی فیلمبرداری گردیده با پیشگام یک صنعت باشد و مشتریان شما حقیقتاً به کلیپ برخورد نیکی نشان دهند. شما می‌توانید رپورتاژ اطلاع رسانی را در شبکه های عمومی خویش قرار دهید و نشان دهید که در سمت و سوی تکثیر یک ویدیوی نو برای مخاطبان خویش، با یک انتشارات همیاری نموده اید.

به همین ترتیب، می‌توانید رپورتاژ را در لیست آدرس اینترنتی های کمپانی خویش قرار دهید. مشترکین نشانی اینترنتی شما احتمالاً مشتری‌های وفاداری می باشند ، بدین ترتیب به اشتراک گذاری پست با آن‌ها به احتمال زیاد ارتقا بازدید شمارا درپی خواهد داشت.

تشویق مشتریان خویش برای به اشتراک گذاشتن پست شما در شبکه های عمومی و تگ کردن کمپانی شما، راهی عالی برای ارتقاء دانایی از مارک (‌برندینگ)، ارتقا بازدید رپورتاژ و خریدن محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله استفاده کننده میباشد. محتوای ساخت و ساز گردیده به وسیله مخاطب یک ایده بسیار عالی میباشد و به مشتریان راضی این قابلیت و امکان را میدهد تا متاع شما‌را از نقطه حیث خویش به بازار معرفی نمایند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت: 21:00


این ایام اصطلاحات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ  سئو سایت  همگی جا شنیده میگردد. در صورتی با این حوزه آشنا باشید، احتمالا کلمه و واژه‌های بهینه سازی و بازاریابی محتوا را در اشاره به دو معنا تماما منقطع شنیده‌اید. ولی آیا می‌دانستید این دو با هم ارتباطی تنگاتنگ دارا‌هستند؟ در نوشته‌ی‌علمی‌های گذشته مضمون‌ بهینه سازی را به تفصیل تحلیل کردیم. در‌این نوشته‌ی‌علمی به ارزیابی رابطه بازاریابی محتوا با بهینه سازی میپردازیم.

بازاریابی محتوا چه می باشد؟
برای درک کردن رابطه بازاریابی محتوا با بهینه سازی نخست می بایست معنا بازاریابی محتوا را پر‌نور کنیم. بازاریابی محتوا یکی اصطلاحات امروزی بازاریابی میباشد. این عمل در پیشین نیز انجام می‌شده‌است و ممکن میباشد حتی کتیبه‌های سنگی را نیز تلاشی در راستای بازاریابی محتوا بدانیم. به هر هم اکنون تکنیک بازاریابی محتوا امروزه این سیرتکامل تعریف‌و‌تمجید میشود:

«فرایندی که محتوای جالب و قانع‌کننده را با مقصود سرگرم کردن مجموعه مشخصی از مخاطبان غرض ایجاد می‌نماید تا آنان را به انجام اقدامات سودآور ترغیب نماید.»

با اعتنا به‌این توضیحات قادر خواهیم بود بگوییم در‌این نحوه از ساخت گونه های محتوا برای بازاریابی به کار گیری می گردد. از جمله فیلم‌های آموزشی کوتاهی که مشاوران خانواده در برگه اینستاگرام خویش منتشر می‌نمایند اقدامی در سمت و سوی بازاریابی محتوا میباشد. به دلیل آن که با دیدن فیلم‌ها آن مشاور به عموم معرفی می گردد و بعضا از مخاطبان به طور حضوری به وی مراجعه می‌نمایند.

نباید تصور کنید که بازاریابی محتوا فقط از روش رسانه‌های دیجیتال انجام می‌گردد. هنوز هم شیوه‌های بازاریابی محتوا به طور آفلاین و حتی مکتوب وجود دارا‌هستند.

 

عوارض متعددی برای شکوفایی تکنیک بازاریابی محتوا وجود دارااست و مهم ترین آن ها ارتقاء دسترسی به وب و رسانه‌های دیجیتال و به این ترتیب کاهش هزینه‌های ساخت محتوا میباشد. فکر کنید در صورتی‌که در عصر‌های پیش از وب می‌خواستید با به کارگیری از ساخت محتوا برای مال خویش بازاریابی نمایید چه ابزارهایی در اختیارتان بود؟

برای ساخت‌و‌ساز یک ویدیو کوتاه و پخش آن از روش تلویزیون، علاوه بر هزینه ایجاد بایستی مبلغ متعددی را نیز برای پخش ویدئو به تلویزیون می‌پرداختید. امروزه می توانید ویدیو را با موبایل فردی فیلمبرداری نمایید، با استعمال از ابزارهای بدون‌پول ادیت نمایید و به طور مجانی در ورقه اینستاگرام‌تان به اکران بگذارید.

از سوی دیگر، با ارتقاء تعداد تولیدگنندگان و ارائه‌دهندگان سرویس ها و ارتقاء سطح کیفی تولید ها و سرویس ها، روش رابطه با مشتری به یک عنصر رقابتی در بازار تبدیل شده‌است. حق گزینش مشتریان بیشتر شده‌است و برندها برای جلب اعتنا آنان رقابت می‌نمایند. یکی شایسته ترین شیوه های جلب اعتنا مشتریان ساخت و ساز محتوا برای آنها و ارائه داده ها به آنان میباشد.

در فرآیند بازاریابی محتوا، نخست کاربر غرض معین و آن‌گاه شبکه‌های رابطه با وی گزینش می‌گردد. در مرحله به ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب این کاربر می پردازیم و آن را از روش شبکه‌های معلوم توزیع می کنیم.

فکر کنید یک کمپانی ایجاد تولیدات بهداشتی و آرایشی دارید. کرم جدیدی ساخت و ساز کرده‌اید که دربردارنده آنتی اکسیدان میباشد و از پیری زودرس پوست دوری می‌نماید. قصد دارید از روش بازاریابی محتوا برای این متاع مشتری پیدا فرمائید. کاربر‌تان اشخاصی می‌باشند که اخیرا سرگرم مراحل پیری پوست گردیده‌اند و درپی طرز معالجه برای آن می باشند. پس خواهیم توانست بگوییم قسمت اعظم مخاطبان‌تان را خانم‌های ۳۰ تا ۳۵ ساله تشکیل می دهند.

در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا، می بایست از فواید آنتی اکسیدان‌ها برای پوست سخن نمائید. می توانید یک سلسله نوشته‌علمی در وب لاگ تارنما‌تان منتشر فرمائید، یک‌سری ویدئوی کوتاه برای برگه اینستاگرام‌تان ساخت‌و‌ساز فرمایید، رپورتاژ کمپین شیوه بیاندازید و … . هم اکنون برای این که مطمئن گردید استفاده کننده محتوایی را که ساخت و ساز کرده‌اید می‌بیند چه عمل بایستی بکنید؟ آری، صحیح حدس زدید. اینجا میباشد که مبحث بهینه سازی وارد میگردد!

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 19:36


الگوریتم فرد
راه اندازی شده در تاریخ 8 مارس 2017
غرض: فیلتر کردن نتایج جستجو کیفیت خوب ذیل که مقصود آن فقط ساخت تبلیغات  سئو سایت  و به درآمد وابسته می باشد.

نهایی آپ دیت رسانی تایید شده گوگل، فرد نام دارد که نام خود را از Gary Illyes گوگل دریافت کرده است، که به طنز پیشنهاد کرد که کل به روز رسانی ها به نام “فرد” نام گذاری شود. گوگل تایید کرد و به روز رسانی انجام شد، البته حاضر به بحث در امر مختصات آن نیست، اما به سادگی می توان پی پیروزی وبسایت هایی اهداف فرد می‌باشند که دستورالعمل های وب سایت گوگل را نقض می کنند ، با این اکنون، مطالعات سایت های در معرض خطر نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق وب سایت های محتوا (اغلب وبلاگ ها) با مقاله ها کیفیت خوب ذیل در طیف بزرگ ای از موضوعات می باشد که به لحاظ میرسد بیشتر به منظور ساخت و ساز درآمد تبلیغ یا وابسته ایجاد شده اند.

خطرات

محتوای کم ارزش و تبلیغات محور دربین محتوا
محتوای ضعیف و شیت سنگین و نامرتب

چگونه می‌توانم سرگرم الگوریتم فرد نشوم
1. مرور و رعایت دستورالعمل های Google ، این کار ممکن است در در ظاهر بیهوده به لحاظ برسد، اما بازبینی دستورالعمل های گوگل وب مستر و راهنمای جستجوی کیفیت گوگل (به ویژه آخرین ها) او‌لین قدم برای محافظت امنیت وبسایت شما از الگوریتم فرد می باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 21:39


ارتقا سکو وب سایت در گوگل اکنون به شیوه نجات اکثری  سئو سایت  از موسسه ها و کسب و امور تبدیل گردیده و اینکه آیا شما نیز در‌پی بهینه سازی و ارتقا جايگاه وب سایت در گوگل می باشید؟

هر سایتی که در‌پی پیشرفت و جذب کاربر بیشتر است، مطلقا درپی ارتقاء جايگاه وبسایت در گوگل نیز می‌باشد.

برای اینکه مخاطبان بیشتری با کسب و فعالیت شما آشنا شوند و یااینکه بازدید از وبسایت شما ارتقا پیدا نماید، باید با دقت به هدف ها سازمان خویش، سایتتان در صفحه ها نخستین گوگل در حوزه کاری شما قرار بگیرد.

ارتقاء سکو تارنما در گوگل چه مزایایی دارااست؟
مسلما این پرسش برای شما هم پیش می‌آید که مجموعاَ ارتقاء سکو وبسایت در گوگل چه مزایایی برای شما و سازمان شما به یاروهمدم خواهد داشت ؛ هنگامی که شما تیم عمل های دارای انسجام و هدفداری را برای ارتقا درجه وبسایت در گوگل انجام می دهید، در واقع سعی در این دارید که بتوانید در حوزه متبوع خویش تبدیل به مارک گردید تا مخاطبان به شما بازگشت نمایند.

هر چقدر که مرتبه تارنما شما در گوگل ارتقاء پیدا می نماید، سبب ساز می‌گردد که شما به مخاطبان بیشتری دست پیدا نمایید.

ارتقا سکو وبسایت در گوگل باعث بدین زمینه می‌گردد که شما در حوزه متبوع خویش، در جستجوهایی که شکل می‌گیرد، به شیت اولیه گوگل رویه پیدا فرمائید.

ولی به چه نحو می قدرت سکو وب سایت در گوگل را ارتقا اعطا کرد؟ این مهم ترین سوالی میباشد که بایستی به آن جواب اعطا کرد.

ارتقا جايگاه وبسایت در گوگل صرفا به اجرا کردن چندین کار معلوم محدود نمی‌شود، بلکه برای ارتقا درجه تارنما در گوگل شما باید تیم ای از عمل ای هدفدار را در زمان دوران طرح ریزی و به طور به طور کامل اصولی انجام گیرد تا به فیض متبوع شما منجر گردد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت: 22:44


گوگل ترندز چه می باشد؟
چه طور شایسته ترین لغات کلیدی سئو سايت را برای تارنما خویش تعیین می‌کنید؟
آیا کاربرد گوگل ترندز در بهبود سئوی وب سایت را میدانید؟
آیا میدانید قابلیت و امکان های  گوگل ترندز چه می‌باشد؟
فراگیری استعمال از گوگل ترندز

گوگل ترندز چه است؟

یکی ابزار هایی که به ما در بهبود حالت سئوی وب سایت یاری می نماید ، گوگل ترندز (google trends) میباشد. این ابزار میان سال های 2006 و 2007 بوسیله کمپانی گوگل به بازار جهانی عرضه شد. Trend به معنای فرآیند میباشد و گوگل ترندز مراحل جستجوی کلمه و واژه های متفاوت در موتور جستجوی گوگل را اکران میدهد. درین ابزار میتوانید مباحث گزینه عشق اشخاص در سراسر عالم را پیدا کرده و مقایسه فرمائید.

گوگل ترندز به ما نشان می‌دهد که عامه مردم خواستار چه چیز هایی می باشند و چه نیاز هایی دارا‌هستند و نوع مراد هایشان در طی دوران دست خوش چه تغییراتی شده‌است. این ابزار به ما یاری می نماید تا بتوانیم تحلیلی از بازار عمل و یا این که مسئله گزینه تحلیل خویش به دست آوریم.
 
تاثیر گوگل ترندز در سئوی تارنما

این ابزار با عبارات کلیدی عمل می نماید. عبارات کلیدی یکی مولفه های اساسی و تاثیرگذار بر seo می‌باشند. وقتی که شما گرایش های اشخاص جامعه خویش را به مورد گزینه نظرتان متوجه میشوید ، می‌توانید عبارات کلیدی مطلوب خیس ، پرکاربردتر و مطابق نیاز های روز را برای مطالب و وب سایت خویش درج نمایید.

استعمال از گوگل ترندز بسیار معمولی میباشد و قابلیت و امکان های مختلفی دارااست : 
 
نخست وارد پیوند گوگل ترندز می شویم 
در نوار کاوش ، واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را سرچ نمائید. نموداری از معیار جستجوی واژه و کلمه آیتم نظرتان بازه زمانی های هنگامی متفاوت نمایش داده میشود. بر طبق آن میتوانید ارتقاء و کاهش گرایش های اشخاص در آن مسئله را در حین مقطع ارزیابی فرمایید. همینطور بدان جهت که اکثر صنعت های فصلی می باشند و بعضا از فصول سال کاربرد و تقاضای بیشتری دارا‌هستند ، شما با محاسبه این داده های وقتی می‌توانید استراتژی کاری خویش را انتخاب فرمایید. 
 
اعتنا داشته باشید که به طبع در نواری که بالای نمودار جای دارد ، روی غربال گزینش مرزو بوم کلیک کرده و کشور‌ایران را تعیین فرمائید و یا این که هر کشوری که مد نظرتان میباشد یا این که حتی حاصل را در سراسر عالم ملاحظه کنید. 
 

 

 
شما در گوگل ترندز قابلیت مقایسه پنج واژه و کلمه کلیدی را به طور هم‌زمان بر روی یک نمودار دارید. از روش آیتم مقایسه (بالای شیت) که در کنار عبارت جستجوی شما جای دارد ، میتوانید لغات کلیدی دیگری اضافه کرده و در غایت با یکدیگر مقایسه نمایید. این قابلیت و امکان به خصوص در هنگامی می‌تواند کاربرد داشته باشد که برای استعمال از لغات کلیدی در وب سایت خویش ، فی مابین یک سری گزینه شک وتردید دارید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 20:44


طریق‌های منحصربفرد برای ایجاد محتوای توانمند، یادگرفتن بهینه سازی و تصاحب کردن سکو در جستجوی گوگل با استراتژی‌های کاربردی برای تجارت الکترونیک به مراد شناخت سئو سايت با seo مقدماتی تالیف کننده:  مهدی سلیمانی  ۱۳۹۵/۹/۲۹ seo seo اساس و مقدماتی تکنیکهای ساخت‌و‌ساز محتوا در seo ساخت و ساز محتوا اشکال مدلهای ساخت محتوا برای توصیه آنلاین سئوی اساس کافیست در تارنما نام نویسی نموده و پیشنهاد آنلاین سئوی مبنا تثبیت فرمائید تا فورا فاکتور اخذ فرمایید و بعد تصمیم گیری نمایید. تثبیت پیشنهاد سئوی مبنا  تکنیک های ساخت محتوا مفید در seo تارنما اشکال نحوه‌های ساخت‌و‌ساز محتوا کدام میباشد؟ شایسته ترین تکنیک‌های ایجاد محتوا در seo تارنما چه میباشند؟ ساخت محتوا چه تاثیری بر seo داراست؟ چرا ساخت‌و‌ساز محتوا اصلی میباشد؟ مهم ترین اصل بهینه سازی مبنا و مقدماتی چه می باشد؟ چرا محتوا پاد شاه seo میباشد؟ درصورتی که در seo جدید‌فعالیت می باشید و می خواهید کمتر از یک سری دقیقه با مهمترین سبک‌های ساخت محتوا که بیشترین تاثیر را بر seo مبنا و مقدماتی تارنما و ساخت و ساز جايگاه در گوگل دارا‌هستند آشنا گردید، این نوشته‌علمی برای شما بسیار اثرگذار خواهد بود. در با صرفه‌سازی وب سایت‌ها، همواره اعتنا ویژه و خاصی به محتوای تولیدی بوده میباشد و به همین ادله مقاله‌نویسی بیشتر از هر گزینه دیگری برای جذب استفاده کننده دارای اهمیت میباشد. در‌این نوشته ی علمی آموزشی نیز همت دارم تا در خصوص اثرگذار‌ترین گونه های و قالب‌های محتوایی برای تولید یک بهینه سازی قادر و وبسایت پر بازدید کلام کرده و روی سخنم با آن دسته از عده ای میباشد که در‌پی استراتژی‌های ساخت و ساز محتوا می‌باشند و یا این که محتوای تجاری ساخت می‌نمایند. درصورتی که جهت حصول فیض‌ی مناسب‌خیس، مستلزم تدبیر در تعیین و به کار گیری از شایسته ترین طریق‌های مقاله‌نویسی می باشید، مکان صحت آمده‌اید. چرا محتوا فرمانروا بهینه سازی میباشد؟ در سال 1996، بیل گیتس (موسس کمپانی مایکروسافت) این گزاره را بکار موفقیت که "محتوا فرمانروا میباشد". از آن مقطع تا کنون اشخاص اکثری به کاربرد بیش تر از اندازه‌ی محتوا پی برده اند و تاثیر آن را در معاش تجاری خویش چشم‌اند. محتوا با هر صورت و مدلی (متن، کلیپ، تصویر و ... ) که داشته باشد، شایسته ترین روش برای معرفی مارک و اعتبار تارنما محسوب میشود. بیل گیتس: محتوا فرمانروا میباشد طریق‌های ساخت‌و‌ساز محتوا چقدر با گونه های شیوه‌های ساخت محتوا آشنا می باشید؟ مطمئنا تا به امروز تکنیک‌های فراوانی برای بهینه سازی ارائه شده‌است البته متخصصان رایا مارکتینگ جهت جمع آوری حاصل ذیل، در زمان هفته‌های متعددی به محاسبه صد‌ها سود‌ی کاوش و چک اشکال محتویات وب سایت‌هایی با رنک بالا پرداخته‌اند و تا بتوانیم اختصاصی‌ترین و مهم ترین این سبک‌ها (که شایسته ترین سکو‌ها را نیز از آن خویش کرده‌اند) دربین کل طریق‌ها، تعیین و به شما ارائه دهیم. در پایین شایسته ترین تکنیک‌های ایجاد محتوا در بهینه سازی تارنما آورده شده‌است: 1. پست‌های وبلاگی تلاش نمائید به ایجاد پست‌های وبلاگی درباره با کسب‌و‌عمل خویش بپردازید و دائما مطالب وب لاگ را بروزرسانی (بازنشر) نمائید. ساخت‌و‌ساز محتوا‌هایی که دارنده ایده‌ای باشند و با دیگر ساخت محتوا‌]ای تشکیل‌شده متعدد باشند در سئوی وبسایت بسیار موءثر خواهند بود. علاوه بر این بروز رسانی محتواهای از پیش درج شده این پیام را به گوگل میدهد که محتوای شما هنوز بها خویش را دارااست و شما برای کاربرانتان قیمت متعددی قائل می باشید. بعداز دستکاری و بروز‌رسانی محتوا‌های خویش غافل نشوید. 2. نگارش محتوا و مطالب کوتاه نگارش محتوا و مطالب کوتاه به نگه داشتن خواننده در سایتتان بسیار امداد کرده و از خستگی و یا این که عدم تمایل در تلاوت مطالب دوری می‌نماید. محتواهایی که از دید نگارشی مناسب باشند برای خواننده جالب‌خیس بوده و گوگل به عشق‌ی خواننده گان به آن متن پی خواهد موفقیت.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 20:47